Ugrás a tartalomhoz

Fotó

Nissan GT-ROlcsó és gyors, de milyen áron?-összehasonlitások!


  • Hozzászólás írásához be kell jelentkezni!
8 válasz erre a témára

#1
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
Hali!

Lassan már egy éve fut ez a modell: Nissan GT-R
Porsche 911 turbo-val, Audi TT-vel, Lamborghinival hasonlítgatják, mindig ő nyer, mert feleannyiért ugyanazt kínálja.

Miért kerül fele annyiba?Min spóroltak? Rögtön jön az első ér: Márka.

Márka:

Nissan Motor Co., Ltd pályfutása a múlt század 30'-as éveinek elején kezdődött el, amikor Japánban megalakult a Jidosha-Seido Ltd, amely Datsun néven kezdett el autókat készíteni. 1934-ben a Nikon Sangyo Co. kizárólagos tulajdont szerzett a cégben, ekkor a cég neve Nissan Motor Co lett, rá egy év múlva, 1935-ben Yokohamában beindult az autógyártás. Ekkor már a személyautók mellett haszongépjárműveket, autóbuszokat is készítettek, de továbbra is Datsun néven. A II. világháború alatt a katonai igények kielégítésére a termelés felfutott. Elérte az évi 20 ezer darabot.

A háború után 1947-ben indult újra a gyártás, még mindig Datsun néven.

A háború tapasztalata segítette a céget, hogy 1951-ben megalkossa az azóta is világhírű modelljét, a Patrolt. 1959-ben lépett színre a Datsun Bluebird, amely azonnal nemzetközi sikert hozott. Rá pár évre már a Amerikában is megnyitották a képviseletet. Ezzel párhuzamosan megindul az európai értékesítés is, amely után a cég kezdi magát bebetonozni Európába. Fuzionált a Prince Motor Company-val, és már közösen ismét olyan sikeres modelleket hoztak létre, mint a Skyline és a Gloria.

1969-ben megépítik a Z240-es modellt, majd pár évre rá a sikeres Sunny-t, amely a nagy olajválság idején az alacsony fogyasztásával aratott sikert. 1980-ban a barcelonai Motor Iberica S.A.-ban jut részesedéshez, majd Tennessee-ben létrejön a Nissan Motor Manufacturing Corporation USA.

1983-ban az Iberica S.A.-nál megindul a Patrol gyártása, majd az export járműveket is Nissan néven kezdik el értékesíteni. 1984-ben az angliai Sunderland-ben megalakul a Nissan Manufactoring UK. Ltd. melynek futószalagjárol két év múlva legördül az első Bluebirds. Két év múlva megalakul a Nissan Europai Technikai Központ is.

Európában hatalmas fejlődés következik be a 90' években. Megkezdődik a Micra, az Almera és a Primera gyártása és exportja a világ minden tájára. Még Japánba is exportálnak autókat.

Mikor létrejött a szövetség a francia Renault-val, egyben létrejött a világ 4. legnagyobb autóipari csoportja is. A veszteséges Nissan nyereségessé vált és képes lett több új modellt bevezetni a piacra.

Porsche:

1900:

Bemutatják a Lohner-Porsche elektromos meghajtású gépkocsit a Párizsban megtartott világkiállításon. A fiatal mérnök és próbapilóta Ferdinand Porsche által tervezett, kerékagymotorokkal ellátott járművek világhírűvé tették a Porsche nevet.

1928:

Technikai igazgatóként és vezetőségi tagként a Daimler-nél, F. Porsche többek között kifejlesztette a legendás Mercedes SS és SSK kompresszoros sportautót.

1931:

Ferdinand Porsche létrehozza a Porsche tervezőirodát Stuttgartban. Ezzel letette a mai Dr.Ing.h.c.F.Porsche RT-nek az alapkövét.

1933:

Az NSU megbízásából létrejön a Volkswagen előhírnökének tekintett 32-es típus.

1948:

Ferry Porsche irányításával megvalósítanak Gmündben, Ausztriában, egy Volkswagen alkatrészek alapján tervezett sportkocsit: a 356-os modellt.

Audi:

Az AUDI AG álltalában Audiként ismert német autógyártó cég, melynek székhelye a németországi Ingolstadt-ban található. 1964 óta 99,7%-ban a Volkswagen AG leányvállalata.

Az Audi története az egyik ?legsokszínűbb? az autóipar történelmében. Négy márka ,az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer összeolvadásából jött létre 1932-ben, hogy megalapítsa az Auto Union AG márkát, amelynek emblémájául a négy karikát választották. Ez a négy karika a négy márkát szimbolizálja.

Az Audi AG az Audi NSU Auto Union AG-ből alakult 1985-ben. Az Auto Union GmbH és az NSU GmbH tradicionális márkákkal együtt az Audi Tradition készíti és bemutatja az Audi tartalmas és szerteágazó történelmét.

Audi Typ E

Ferdinand Porsche fejlesztette az Auto Union motorjait, így ő is nagy szerepet vállalt a márka sikerében. 1949 után Ingolstadt lett az Auto Union központja. 1958-ban a Mercedessel kötött szövetség hat év után szétesett, mivel az Auto Union vezetősége továbbra is a kétütemű motorokat részesítette előnyben. Az Auto Union fő részvényese, Friedrich Flikk szoros kapcsolatokat ápolt Heinrich Nordhoffal, a VW vezetőjével, aki 1965-ben átvette a négykarikás márkát.

1969-től Audi NSU Auto Union névre változtatták a cég nevét az NSU beolvadása után, amit 1985-ben Audira egyszerűsítettek. A részben galvanizált Audi 80-as 1972-ben új távlatokat nyitott az autógyártásban, és az Audi 200 5T 1980-as bevezetése sikeresen bevezette az Audi márkát a felső osztályba. Az Audi quattro állandó összkerékhajtása megjelenésekor világszenzáció volt, amit az Audi alkalmazott először sorozatgyártásban készülő autó esetében, és nem csak a rali világában.

------------------------------------

Sportsikereket és fejelsztéseket nem találtam a Nissan-nál, aki talál nyugodtan felteheti.

Porsche fejlesztések:

1951-52:

Porsche gyűrűs szinkronizálás a sebességváltóban, több mint 100 szabadalom. 1968-ig évente több mint 1 millió sebességváltót gyártottak a Porsche-rendszer szerint szerte a világon.

Krómozott alumíniumhenger 1,3 literes motorral, előny: kopásálló futófelület nagyon jó kenéssel.

1971:

917-es versenyautó magnézium csővázzal és állítható stabilizátorral.
Az első gyorsítópad Weissach-ban.
Galvanikusan cinkbevonatolt padlólemez.

1974:

Az első széria sportautó a világon, amit kipufogógáz-turbófeltöltéssel hoznak forgalomba: a Porsche 911 Turbo érintkező nélküli gyújtással.

1982:
A kettős tengelykapcsolós sebességváltó kifejlesztése (PDK), versenyre benevezés 1985-ben, a 956-os modellek a C csoportos versenyautókategóriában, teljesen elektronikus motormanagement (Motronic), Denloc biztonsági versenyabroncs, üreges küllős keréktárcsa levegőnyomás-ellenőrző rendszerrel és hathengeres boxer turbómotor, később kombinált levegő/vízhűtés, összehegesztett hengerfej és henger, első díj a hosszútávú-világbajnokságon (C csoport).

és még sorolhatnám...

Sajnos a Nissanról nem tudok iylen jellegű információkkal szorgálni, mert az oldalt 3 böngésző sem tölti most be.

forrás: wikipédia,porsche.hu
  • 0

#2
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
Auto Bild 2009 Augusztus:

Nissan GT-R az Audi R8 V10 és a Porsche 911 turbo ellen.

Árak(alap):

Nissan: 22.990.000 Ft
Porsche: 39.740.000 Ft
Audi: 47.633.250

Tesztgyőztes: Nissan Gt-R, ár-érték győztes szintén Nissan GT-R.

Adatok:

Nissan: V6-turbó 3799 köbcenti 357Le,588Nm
Porsche: V6 biturbo boxer,3600köbcenti, 353Le,620Nm
Audi: V10,5204 köbcenti, 386Le, 530Nm

Szóval terveztek a Nissannál egy motort,ráraktak egy kasztnit ami dizájnosan ronda, az autónak egyáltalán nicns karaktere, ezt szinte mindig leírják, de fele annyiba kerül mint a többi.
Egy gazdag ember, aki autót vásárol vajon melyiket veszi meg?

a gépet, ami kitudja meddig bírja majd, lehet az első sportpályás élmény után elromlik valami a motorban?
vagy a karakteres, jóval drágább,minőségi, komoly múlttal rendelkező preztizsautót?


majd még folytatom, jöhetnek a hozzászólások, de:

Semmi anyukázás, meg melegebb éghajlatra küldés....satöbbi!!!! wink.gif


  • 0

#3
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média

a gépet, ami kitudja meddig bírja majd, lehet az első sportpályás élmény után elromlik valami a motorban?



Elárulok neked valamit: a japánok nagyon megbízható autókat csinálnak, nem gyatra a minőségük! Szóval én megmerem azt mondani (és nem csak én mondom ezt) h a japánok még a németeket is lepipálják!

De amúgy múltkor elmagyaráztam neked, hogy miért hasonlítják össze a GT-R-t ezekkel az autókkal, akkor igazat is adtál! Szal most nem értem, hogy megint mi a gond!

  • 0

#4
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
Rendben van, biztos...nekem a japán autó elnevezésrőlmindig az igénytelenség jut eszembe, de már jó úton járnak...
Van kivétel persze...De a nissanról vhogy pont a pénzkidobás jut eszembe...

4éve kb akartunk új autót venni, körbejártunk minden márkakereskedést, mindenhol viszonylag jó árak voltak, kivéve az Opelt és a Nissant, a Nissannál az alap Almera került 3misibe, és igénytelen volt a belseje, kopogó müanyag,gyenge motor, és drága felárak jellemezték...

Én csak azért írtam ezt mert nem tudom miért kerül kevesebbe, mint a többi... hol spóroltak????
  • 0

#5
memphis1985

memphis1985

    Vicces Fiú

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 726 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:A Versenypályáról!
Hu...Barátom nem fogok anyázni,de azért úgy érzem kicsit elfogult vagy a drága "szupersportkocsik"tekintetében.
Nincs Karaktere????Miről beszélsz?tessék érvelni kicsit ha kérhetem.
A japánok mindössze annyit csináltak???ez mire alapozod,azt nem tudom mivel a Skyline nem éppen mai konstrukció,ami a modellmultat illeti.
A japán motorok kritikájáról meg csak annyit,hogy a legmegbízhatóbb legelnyűhetetlenebb,és mindazonáltal agyonpörgetheted és mégsem hullik szét.
Mi ez ha nem karatker?
Na mindegy nem vitatkozom,de tessék kicsit a felszín mögé nézni,és kicsit jobban utánnanézni a dolgoknak,mielőtt ilyeneket kijelentesz.
Youtube...____Search.___Bestmotoring!!-Enjoy:-)
Peace&Respect
  • 0

#6
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Teljesen egyetértek veled memphis!
Nekünk van egy 20 éves japán autónk (Honda Civic) 16 szelepes(!!!)(20 ével ezelött!) motorikusan semmi baja nincsen, kb. 10 éve a miénk a kocsi, sőt még én fogom használni sokáig, és szeretem! Szóval, addig nem kritizálj semmit, addig ne ítélj, amíg nem néztél utána, nem tapasztaltad stb.!
  • 0

#7
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
Persze még fél éve úgy beszéltél arról a kocsiról, mint egy darab rongyról! wink.gif

valóban nem vagyok tájékozott a japán autók kategóriában, de valahogy nem találtam semmit róluk a neten...

nekem is japán ótóm lesz ha minden igaz...
én csak találgattam, hogy min spóroltak, miért kerül kevesebbe...

és valóban elfogult vagyok. sleep.gif

a nincs karaktere c fejezetet olyan emberek írták akik értenek az autókhoz, már több éve évtizede tesztelnek autókat. smile.gif wink.gif
  • 0

#8
memphis1985

memphis1985

    Vicces Fiú

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 726 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:A Versenypályáról!
Nordschleife Touristenfahrt.

Nissan skyline GT-R35:-7.24.70
Porsche 911 Turbo:-8.08.40
Audi R8:-N.A

  • 0

#9
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
Egyébként te is elfogult vagy a japán autókkal szemben, egyik ismerősöm mondta tegnap, hogy valóban jók a japán motorok, csak a motor nem mindig megy magába, gondolok itt arra hogy rohad a szerkezet...

Egyébként, most vizsgálják asszem, talán a japók nem gyári gumit használtak, vagy valami ilyesmi van...

Továbbra is várom a Nissan fejlesztéseket és sportsikereket. smile.gif
  • 0




0 felhasználó olvassa ezt a témát.

0 felhasználó, 0 vendég, 0 anonim felhasználó