Ugrás a tartalomhoz

Fotó

Általánosságban az autókrólminden ami autó, történetek,érdekességek...


  • Hozzászólás írásához be kell jelentkezni!
44 válasz erre a témára

#1
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
Hali!

Szóval itt beszélgethetünk róluk!

Folytatva a ,, Dízel sportautók" című topikot:


Danieels, volt már Alfád/Alfátok?

Nekünk a mostani a harmadik...

A 33-masunkkal voltak gondok, de csak azért nem tudtuk megoldani, mert nem volt hozzáértő szerelő sehol. Aztán apa megtalálta a hibáját (a gyújtáselosztóban volt egy mágnes ami eltört és amikor néha összeállt, akkor beindult, amikor nem, akkor meg nem, vicces...), utána semmi gondja nem volt.

A 75-ösünknek semmi különleges baja nem volt, csak ami egy 10-11 éves autónál előfordulhat, meg persze az olajcsere. 100.000 km 5 év alatt...

(azt nem kell mondanom, hogy a bosch elektronikája mennyire kiválóan működött... EGYEDÜL az romlott el benne.... Szép?...)

A 156 most van meg harmadik éve, két hete cseréltünk bal első fékbetétet, meg tegnap bal hátsó kerékcsapágyat. 50.000-ret mentünk vele ez idő alatt.

A következő is Alfa lesz, ahogy az én első normális autóm is.


Ja: minőségibb volt a 33-masunk a mellé megvett cápa 316-osunknál (kevesebb baja volt, jobban ment, kényelmesebb volt), a 75-ösünkkel kevesebb gond volt, mint ismerősék egykorú E30-as 325iX-ével (aminél egyébként szintén jobban ment, az összkerék elvette a 20 többletlóerőt), a 156-osunk pedig JELENTŐSEN jobb ismerősék egykorú golfnégyesénél, amiben eddig háromszor cseréltek váltót. Ja, kell-e mondanom, hogy kevesebbet fogyaszt és kényelmesebb?...

Előítéletek alapján soha nem szabad bírálni egy olasz autót... Nagyon elterjedt az a nézet, amit a 90es évek elején a sok barom magyar autószerelő terjesztett el, akik nem értettek az Alfákhoz, hogy mekkora szarok... Ma ha akarod tudok 5 szerelőt mondani, akiknek kisujjában van az összes Alfa, és olcsóbban dolgoznak mint egy vw szerviz... Computerrel, meg mindennel együtt.

Egyáltalán nem rosszabb autók az olaszok, mint bármelyik velük egykorú autó!!! Ezt szerintem hidd el.


Elmondjam a sok "okos" népítélet-író gondját? Akik fikázzák pl a 156-ost, a 147-est a népítéletben... MEgvették 100.000 km-rel az órájában az autót, ami bőven feljebb volt, és az előző gazdi is szénné hajtotta, mert ugye egy Alfát úgy vezetnek, mint egy versenyautót. Egy toyota is meghal ugyanígy vezetve... Aztán jöttek sorban a gondok, elvitte a szomszédjózsi szerelőhöz, akinek FOGALMA sem volt arról, hogy mit- hogyan, összekendácsolta, hogy éppen működjön, elkérte érte az X ezer forintot, aztán 200 km padlógáz után beállt a motor, mert a szomszédjózsi ennyire értett hozzá. Aztán még az Alfa a szar...

Nézd csak meg, az Alfák motorjai mindig többet nyújtanak a hasonló korú vasakénál... Tehát jobban ki vannak hegyezve, mert csodák nincsenek, jobban el kell vinni a tűréshatár széléig az alkatrészeket ahhoz, hogy kijöjjön az a +10-20 lóerő... Ettől aztán jobban kell gondoskodni róluk... Azt hiszed, hogy egy szénné hegyezett Civic vti-t nem kell állandóan szervizbe hordani? Dehogyisnem... Ugyanúgy kell olajat cserélni, ha az ember nem akarja, hogy meghaljon az autó... Ugyanígy egy Alfánál is, ha 10 vagy legfeljebb 15.000-ként olajat cserélsz, 60.000-ként vezérműszíjat, vízpumpát meg ilyesmit, SEMMI baja nem lesz... Nem olyan rég találkoztam egy 164-es tulajával, 3.0 V6 van benne neki, 220 lóerő, 24 szelep, automataváltó. Új kora óta a fószernél. Tod hány km-rel? (1990-es gyártású az autó) 700.000-rel. Semmi gondja nem volt eddig neki, a kötelezőeket megcsinálta, de ENNYI!

Ez már merci szintű megbízhatóság vagy mi... Pedig egy régi olasz luxusautóról van szó, elektromos ülésekkel, állítható futóművel, elektromos tükrökkel, digitklímával....


Még nem volt Alfánk, se nekem, se szüleimnek, a családban talán egyszer keresztapámnak volt két hétre.

golf négy: arról inkább ne is beszéljünk, egymilla 5 alatt nem lehet sehol kapni, a szervízigénye meg egyenértékű egy régi ezerötös zsigával. (kuplung,üzemanyag szint jelző,futómű) Golf sorozat betegsége mostanság a futómű meg a kuplung... talán a 3-as még megúszta a spórolósdit...

mindegy, mellesleg még nem volt Alfám, és nem is vezettem Alfát, és mivel nem vagyok autószerelő csak azokat tudom/tudtam mondani amit a totálkár nevezetű igen egyéni véleményű autósműsorban hallottam!

off: mellesleg imádoma Golf II-t, mindent megtennék egy GTI-ért, de van egy autó amit még ennél is jobban szeretek, az nem más mint a Lancia Delta, a régi a HF integrale... stb...stb. smile.gif ha lehetne kapni jó állapotban használt piacon, tuti hogy befektetnék egyre!( hazai használtató piacról beszéltem)


A topikot át nevezetem!Tovább lehet folytatni a beszélgetést, lehet történeteket is mesélni, meg minden ami autóval kapcsolatos!
  • 0

#2
vikking56

vikking56

    ElitLúzerKommandó

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 1102 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Lakhely:Gödöllő-city
Igen, az Integralek gyönyörűek. Csak mind le van harcolva. Az igaz, hogy 2-3 millből lenne egy megbízható Deltad. De annál kevesebbet nem is érdemes ráfordítani, mert csak szívni fog vele az ember.

Régi turbós autó... Mindenből lutri. A jó kis Bosch elektronyosság miatt meg még inkább... Karácsonyfa-effekt pl megszüntethető egy pár doboz kontakspray-vel (a műszerfalon össze-vissza villogó visszajelzők, amikkel tele van az autó. Pl fékbetét kopásjelző, olajszintjelző, stb-stb.... )
de akkor se lesz benne köszönet, át kell kábelezni az egész autót 15 - 20 éves kora körül mindenképpen.

Ugye a lakatolnivalóról nem beszélve, ami egy Lancianal még nagyobb gond mint egy hasonló korú Fiatnál- Alfánál...

Szóval ha lenne miből, meg lehetne csinálni, de beleugrani valami rozsdaboglyába 500.000-ért... Szvsz felesleges.

Ha má Lándzsa:

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.




Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.



Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.



Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.




(A Maseratit kihagytad a felsorolásból smile.gif )
  • 0

#3
vikking56

vikking56

    ElitLúzerKommandó

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 1102 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Lakhely:Gödöllő-city
Múlt hét végén kipróbáltam az új Alfa MiTot.

Huhh, emberek ez a kis gép nagyon durván megy... 1200 kiló, 155 lovas 1.4-es motor, DNA kapcsoló...

Brutális volt. Elektronikus sperrdifi, ugye a múlt héten esett az eső, volt dolga bőven.

2-3-ban olyat tolt, hogy huhh... A megboldogult 75ösünket idézte.

2500-tól megy, olyan 6000-ig, 6500 környékére felesleges elforgatni, a turbó kevés levegőt tud vinni olyan fordulaton.

Nagyon durva kis gép!
  • 0

#4
offa55

offa55

    Azonosítatlan Gépíró

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 2454 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
Az Alfa MiTo szuper kis járgány biggrin.gif Nekem is bejönnek. A2 magazinba olvastam róla. Szívesen vezetnék egy 1.4-es turbóst. A GTA változat brutális lesz a 230 lóerővel smile.gif A belseje szerintem szebb mint a 159-nek.

Az elektronikához én is mondanék egy két saját tapasztalatot. Tényleg nem a legjobbak. A mienknél ha nagyobb sebességről fékezünk le, például kereszteződés előtt, felvillan az üzemanyagszintet jelző lámpa. Gondolom azért lehet mert meglöttyen a tankban a gázolaj és a szenzor hirtelen üresnek jelzi, vagy valami kábel elcsúszik a fékezéstől. Kitudja. De amúgy rendesen és pontosan mutatja mennyi üzemanyag van benn.
A másik, ez most csütörtökön történt. Hatalmas esőben jöttem vele haza, nagyon szakadt, alig lehetett 70-80 km/h-val jönni. Egy pillanatra a sebesség mutató lement nullára majd visszaállt. Egy röpke pillanat alatt. Ezt megcsinálta 3x-4x. Valószínűleg beázott és ezért szakadt meg a kapcsolat a mérő és a kilométeróra között. Tegnap mentem vele, esőmentesen és semmi baja nem volt az órának biggrin.gif

Furcsa autók az olasz autók, de ezért szeretjük és imádjuk őket smile.gif Pont ezekért a különös dolgokért szeret bele az ember, na meg persze a teljesítményük, erejük miatt amit a végletekig lehet gyötörni, kínozni smile.gif
  • 0

#5
vikking56

vikking56

    ElitLúzerKommandó

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 1102 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Lakhely:Gödöllő-city
Hát figyelj, ha van türelmed, akkor kapd szét a műszerfalat, sok ügyesség nem kell hozzá, csak egy pár különböző méretű csavarhúzó smile.gif


A használati utasítás így hangzik a továbbiakban: végy a kezedbe pár méter vadonat új kábelt, húzgáld le az összes csatlakozóról a madzagját, és ameddig vissza tudsz menni, menj, vágd el a kábelt, az újjal helyettesítsd ( tehát nem odaszorítod+szigszalag, hanem forrasztás, kétszer - háromszor egymás után, majd boltokban kapható szigetelőanyaggal, olyannal mint amik a drótokon vannak, de erre használhatóak rögzítsd. A végén egy kis szigszalag sem árthat. )

HA nem akarsz kábelt hegesztgetni, akkor pedig minden csatlakozót lehúzol, WD40 a kézbe, gazdagon megfújod vele a csatikat, utána kitörölgeted, majd ha WD van akkor azzal, ha van külön kontaktspray akkor azzal befújkálod és rögzíted.

Nem lesz vele egy darabig gond. Na persze OTT nem lesz. Máshol lehet. Ezért a biztos megoldás ilyenkor a műszerfal átkábelezése, hozzáértő szakember megcsinálja neked ha eleget fizetsz érte smile.gif

Ha meg az előzővel megoldódik, akkor meg boldog vagy, kitakarítod belülről a műszerfalat (szellőzőkből egereket, baglyokat, ilyeneket biggrin.gif ), kicseréled az ÖSSZES izzót (addig mész boltból boltba, amíg nem találsz olyan izzót amilyen épp kell, nagyon nagy szívás ugyanis szétszedni - összerakni egy autó komplett műszerfalát!), és boldogan használod amíg csak akarod smile.gif
Erre jobb, ha rászánsz egy teljes hétvégét, vagy egy egész hetet, amíg nem tudod használni az autót. Borzasztó szopás összerakni is, meg szétszedni is... Bár talán a 33-masét nem, a 75-nél emlékszem a jókedvre, amikor a rengeteg falevél meggyulladt a szellőzőben. Utána persze kitakarítani, stb-stb... Jó vicc volt biggrin.gif

A többi csatival is meg lehet az ilyeneket csinálni, ezért jó ha az ember rászán egy hónapot egy autó úgymond felújítására, kárpitok, ülések, ilyesmiket kivenni, kitakarítani, ésígytovább, kábeleket lecserélni, sarukat, csatlakozókat bolondbiztosra megcsinálni, a lehető legkevésbé gány módon, ahol lehet gyorskötözővel biztos helyre kötözni, hogy ne lógjon, stb-stb. Az ilyennel rengeteg bosszúságot megspórolhatsz autóvásárlás esetén.
Az elektromos bajok ezzel gyakorlatilag el vannak vágva.


Én ha télen-tavasszal autót veszek, az ilyeneket biztos hogy megcsinálom, a kárpitok kitakarításáról nem beszélve, más a közérzete az embernek.
Egyébként én 155-ösöket nézek most, 1.8-as vagy 2.0-s motorral, a legjobb ár-érték arányú használt Alfák mostanság!








Uff: Az üzemanyagszintjelző ilyen konstrukció, a 75-ben is dombon lefelé fékezéskor majdnem mindig tele volt a tank smile.gif)))
  • 0

#6
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Elektronikai hibák a francia autóknál is jelen van/volt. inkább már volt. A mi 406-unkban is néha fölvillan egykét lámpa amikor hátramenetbe tesszük. Úgy látszik ez ilyen sajátosság a francia ill. olasz autóknál, hogy az elektronika szrkodik.
Anno 1 éve az Autó-Motor tesztelt egy 159-est, egy 2,4-es dízellel. És a teszt alatt az elektronika szrkodott. Fogta magát a rendszer és vészprogramba vágta magát, a motorerőből iszonyatosan visszavett, több elektromos cucc nem üzemelt, és egyfolytába villogott a műzer, h vmi gáz van. Aztán egy leállítás/újraindítás után ez megszünt, és vígan ment tovább a kocsi.
Ahogy mondtad, ezek miatt is szeretjük az olasz autókat. Nekem semmi bajom az olasz kocsikkal. a Design-jük tetszik a legjobban. Nem hiába a legjobb designerek az olaszok és a franciák. Igaz, hozzám a francia verdák állnak közelebb.
Viszont a német autókat huu de nagyon nem szeretem.
  • 0

#7
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
szerintem inkább az olaszok dizájn-ban a legjobbak! smile.gif igaz, olasz-tuning... ha nem láttál még gusztustalanul optikázott autót, akkor nézz emg pár olasz tuningverdát...

szépek az alfák, de valószínűleg nem elsz akkora sikerük, mont a Golf sorozatnak, vagy a pözsó számos szériájának(206,207,306,307...)

mondjuk az is igaz hogy nem szabad összekeverni egy sportautót, meg egy népautót, amit mindenki "olcsón" megkap... olcsón: azám...lássuk csak Golf V 5-6 milla, Lancia Delta 4milla ha jól tudom...gondolkodás nélkül Deltát vennék! wink.gif

vikking: 1. én nem vagyok telejsen magyar, igaz magyar több részben vok mint német... (sajnos, vagy szerencsére inkább arra kisebb részre vagyok büszke smile.gif ) 2. a sok hülye magyar meg megveszi az olasz autókat mert asziszik azok jobbak, meg szebbek... izlés kérdése minden... az hogy szerinted szép egy Alfa... persze szerintem is szép és jó autó. az hogy te idősebb vagy és ás szemmel nézed a világot, te pl utálod a tuning autókat.
egy optikázott Golf 2 ,3 vagy egy cult stílusben megépített Golf sokkal szebb és sokkal figyelemre méltóbb egy gyáriromeonál! a tuningban az autódban van a dicsőség ezt te csináltad, te terveztetted, a te izlésed szerint készült. egy gyári autó meg... csaltam pár dolgot, kikerültem pár adót szokásos magyarmódra, megtudtam venni ezt az aflát 7milláért...nagy dicsőség wink.gif
  • 0

#8
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Cult stílus se tetszik, mert az is német tuning. És hát a német tuningok se a legszebbek. Sztem meg hülyeség h ilyen meg olyan stílusban megépeített autók. Mindenki a saját stílusába építse meg. egy szép felni, diszkrét spoiler, izléses kipufogó és máris jólnéz ki a kocsi.
Vikking: egy jó tanács. Danieels elött sose szidd a német autókat. Arra allergiás. Elkezdett dolgozni benne a német fanság, pedig anno ő utálta a legjobban a VW-ket.
  • 0

#9
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
vikking: ha jól következtettem kia szavaidból valamiféle autószerelő vagy, vagy Alfa szalonban dolgozol.
az hogy a német autók összességében nem megbízhatók marhára nem igaz... azért mert hozzád vittek ilyen autókat szerelni, vagy esetleg volt 2-3 német verdád nem jelenti azt hogy az összes szar! wink.gif Minden autó el szokott romlani, nincs hibátlan autó, mint ahogy az általad istenitett Alfa is! a vw-ből csak a Golfok tetszenek, a tuning alap miatt! wink.gif Sajnos a német márka szégyene a VW...

a francia autókra meg egy vagyont kell költeni szervizelésnél...beteges hibáik vannak, de szép autókat csinálnak.

Azt mondtad h szerinted az Audi-k maffiózosak. háth mindenki olyan autóval jár, amit a pénze megenged és/vagy hozzá illik.
Mondjuk ha üzletember lennék, soha nem vennék Alfát, mert az egy sportos autó, nem pedig elegáns.Például ha mucsarecsegén lakNÁK elfogadNÁK egy szuzukit is, mert azt jó gányolni, jó ott tönkretenni a sárban...

Egy elegáns embert, manager-t vagy üzletembert az autójáról is sokan megítélik! smile.gif

Az a baj, hogy sokan kézpénznek veszik a totálkár című műsort!

ha nekem például nagyon tetszik a 159 és meg is tudom venni, rohadtul nem fog érdekelni hogy a winki meg a bazsó azt mondták hogy ez az autó szar, nem rédemes megvenni, meg hogy fűnyiróhangú motorja van, meg hamar elromlik...

  • 0

#10
vikking56

vikking56

    ElitLúzerKommandó

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 1102 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Lakhely:Gödöllő-city
Nem, nem ott dolgozom (még), de elég sok különböző tapasztalatom van. Emellett a saját autókat mindig a családban szervizeltük, már amikor volt rá lehetőség. Pl a bmw-ben a fél motort nem otthon a sufniban cseréltük ki értelemszerűleg.

Ezen felül RENGETEG tapasztalatot cserélek ismerősökkel, akiknek lehet adni a szavára. Egyik srác pl győrben az audi gyárban dolgozik, ne tudd meg miket mond, hogy fikázza a saját motorjaikat. (Mondjuk ő a V10 soron van, de a többi motorra csak becsmérlő szavakat használ!)


No lett itt ez a vezess.hu-s cikk is téma: rossz mindenből van. Mindenből ki lehet fogni egy rosszat, de ugyanígy egy jót is. Abban az autóban ha jól tudom az autómata váltó szarakodott. Tudtommal az első 5 behozott autómata 159-es között volt az a konkrét gép, senkinek fogalma sem volt róla, hogy mit hogyan.

Másrészt: az autók teszteléséből messzemenő következtetéseket kár levonni. (Az újságírókról beszélek itt)
Amiket ők megkapnak, már 500-4000 km között futott autók, amiket már más is elvitt tesztelni. Akármennyire azt mondják a szalonban, hogy nem kell bejáratni, de be kell. Azokat a gépeket amiket az első 5000 km-en nem hajtanak, utána lecserélik az olajat, már lehet úgy használni, ahogyan egy autót SZABAD. Nem ám lehet, vagy kell, hanem szabad.
Össze kell kopniuk az alkatrészeknek.
A tesztautók pedig olyanokat kapnak, de olyanokat, hogy elmondani nem tudom. Írtam, hogy kipróbáltam a Mitot. Beindítottam, ugye turbós motor, szépen lassan csordogáltam. A szalonos srác rám szólt (!!!) hogy nyomjam már neki, nem kell melegíteni. Leállításkor a forró motort gond nélkül leállította ő. Na most 5-6-10 (autótól függő) ilyen egy turbós autót úgy ki tud nyírni, hogy tényleg milliós nagyságrendű lehet benne a kár. Arról nem beszélve, hogy volt benne 450 km, én meg 6500 fölé forgattam, meg ilyenek.

Arról nem beszélve, hogy a magyar autós újságírók 95%-a, ha nem több nem más egy fizetett hirdetéseket továbbadó senkiházinál. Együtt a winklerrel, a bazsóval, a komplett gyulaibalázs stábbal... És azt ugye nem kell mondanom, hogy a németek nagyon szívesen fizetnek, ha ezzel adott esetben 5, vagy 10, vagy 50.000 autóval többet tudnak eladni. Az olaszok (be kell látnom, mostmár kevésbé van így, de pár éve még így volt) sajnos nem foglalkoznak ezzel, odaadják az autót, akár összehasonlító tesztre, és ennyi. Se PR ajándék, se kedveskedés, se vacsora, se semmi ilyesmi. Ezt pedig az akkori FAM (fiat autó mo) vezetés hibájának kell szvsz tekinteni.
Azt hitték, hogy menni fog ez így is. Ha az eladásokat nézzük, akkor ment ( 156- 147 elképesztő piaci sikere, aminek fontos tényezője volt a 156-ban az olcsó ár, az erős motorok és a gyönyörű forma, a 147-esnek pedig az audi és bmw (!!!) verő belső minőség és a szintén relatíve olcsó ár -jó felszereltség), de ez az idő elmúlt. A 159-es alapáron (ez még fontos lesz) nem olcsóbb egy hasonló motorú bmw-nél, mercinél, audinál. Az embereknek pedig számít az, hogy hogy néznek rájuk. "Szaralfát vettél mi? de egy bmw-nél: na ez ért az autókhoz"
Itt jön képbe az, hogy valójában nem drágább a 159-es. Luxemburgban élő ismerős (náluk nem játszik a regdíj ugye) mesélte (autót akart venni, 159 kategória, de végül S40-es lett ), hogy bement a bmw szalonba, kipróbálta a 3-mast, jó-jó, mennyi? Elmondták neki az alapárat. Oké, nézzünk bele pár extrát, meg hogy mi nincs benne? Kérlek, műanyag volt a kormány, nem volt benne klíma, hátul kurblis ablakemelők, dísztárcsa, ezer ilyen igénytelen megoldás.
Megköszönte, átment az Alfa szalonba. Nagyjából hasonló ár, Progression felszereltséggel. Ami azt jelenti, hogy kétzónás a klíma, meg a többi ilyen dolog. Distinctive itthoni árakon mondjuk 300.000-rel drágább, abban már tényleg minden van, ami hasznos (seggmasszírozós ülés nincs biggrin.gif) és kellhet.
Audi: 60.000 euroért rakott össze a srác magának az árlistáról olyan 3.0 TDI-t, ami nagyjából alfáéknál a distinctive volt. Nevetséges. És itt nem becsmérlem a műszaki dolgokat. Szó nincs róla. A common-rail tdi-k állítólag már nem rosszak pl biggrin.gif


Tuning kérdés: Hát figyelj, a 156-osomon rajta van a gyári küszöb (mmint gyári rendelhető, elvielg nem lenne rajta) meg egy 16-os AZEV "A" felni. És ennyi. Max a motort erősíteném, a futóművet ültetném (de nem porig, hanem ameddig az Eibach engedné, 30 mm kb), meg raknék bele egy toronymerevítőt. Nekem ennyi untig elég lenne.
Semmi mást. Igazából nem is látom értelmét. Ha van hozzá képzettséged, és elszántságod, hidd el nekem, hogyha elfokolod a vezérműtengelyt, kicseréled az injektorokat nagyobbakra, és esetleg megcsippelteted az autód, legalább ugyanolyan büszke leszel rá. Legalábbis én így voltam a 75-össel, aztán marha gyorsan vissza mindent, mert valami mégse sikerült biggrin.gif
Arról ugye nem beszélve, hogy szerintem a fasztandfúrijusz stílusban megépített 1.0 Swiftek sztem gázabbak mint egy gyári Alfa...

Egyébként én pont nem csalok semmit, és gondolkozom egy MiTo behitelezésén szóval ne általánosíts tongue.gif Igaz hogy nem 7 hanem 5.5 lenne, de na. biggrin.gif

Francia vasunk még sosem volt, családban sem, de utoljára a 309-205-105-405 generációról hallottam jókat, meg eestleg a 306-osról, az télleg egyszerű mint a faék, nem romolhat el benne sok minden!
Némelyik tetszik, pl a 406 Coupé gyönyörű, de tőlem messze áll maga a felfogás, lágy csillapítás, puha rugók, stb-stb. Egy autó nekem arra menjen amerre én gondolom (ezért imádom a 156 kormányát, koppanástól koppanásig 2-t fordul ohmy.gif), és ha kell pattogjon, daráljon, zabáljon biggrin.gif

Kérdés1: Mé nem vettem GTV-t? Csak biggrin.gif
Kérdés2: Mé nem keményítem ki az 56-ot? Mert használni se árt néha biggrin.gif




Na hogy ne csak beszélgessünk, hanem legyenek szép képek is :





Egy cíp GTV:



Giulia (második pic:D)


Majd a sajátról is rakok be egyet, ez most régi-új-régi stílusban biggrin.gif



  • 0

#11
ALAP

ALAP

    ROCKER

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 1238 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:=/CYbeRŰrbőL\=
  • Érdeklődés:gitár,zene (metál,rock),zene szerkesztés...<br />versek ... <br /><br /><br />PC:<br />CounterStrike Source ,UT2004, CoD :UO ...<br /><br />Paint Shop Pro , Photoshop ,web-prog ...
én köztudottan német autó párti vagyok biggrin.gif ,de azért nekem is vannak olasz kedvenceim...

A legkedvesebb számomra a (régi) klasszikus Maserati ... mint pl ez a Shamal biggrin.gif


A régebbi szériák nekem jobban bejönnek ,mert még nem voltak olyan lekerekített formák ,hanem nyers erőt szimbolizáló "kocka" dizájn volt biggrin.gif

Egy mai Maseratin (meg úgy általába a legtöbb mai autón) már aerodinamika meg esztétikusság jegyében a legtöbb forma lekerekített ,és íves ... nem azt mondom ,hogy ezzel baj lenne ,meg nem szép ,csak más, és néha sokat veszít így az utód az elődje karakteréből,vonalaiból...
Alfánál és néha a Fiatnál mondjuk nincs ilyen mert ott látszik ,hogy tartják magukat a tradíciókhoz (legalábbis bizonyos esetekben)...

Na mind1 ,remélem azért értette valaki mit akartam ezzel mondani biggrin.gif

Végül néhány szép kép ,szép Gran Turismokról...

  • 0

#12
vikking56

vikking56

    ElitLúzerKommandó

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 1102 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Lakhely:Gödöllő-city
ALAP, vegyél Maseratit biggrin.gif De vigyél vele egy kört majd, ha már felújítottad smile.gif A régi Biturbo pl tényleg úgy néz ki hátulról mint egy zsiguli vagy e30-as bmw, aztán 2 literből laza 280akárhány lovat hoz ki biggrin.gif Két turbóval. Kicsit brutál.

Egy-két nagyarcot meg lehet vele lepni tongue.gif

A GranTurismoval egy a baj, hogy a hátsó lámpája fejrefordítva az új Mondeoé smile.gif Bár, ez sztem véletlen egybeesés, és ettől függetlenül annyira kéne, hogy szavakkal nem tudom kifejezni, csak kicsit fintorogtam biggrin.gif Bár ha lenne negyvenakárhány millióm egy ilyenre, meg fenntartani, nem nagyon érdekelne semmi tongue.gif Max az, hogy miért nem egy 8C Competizionét vettem biggrin.gif biggrin.gif Az azért szerintem csak a világ 5 legjobb autója között bent van. Akárhogy nézzük. Persze, nem praktikus (kicsi a csomagtartó, nincs pohártartó, stb-stb biggrin.gif), biztos hangos is ( hát szóljon is ennyi pízért biggrin.gif), meg sokat fogyaszt. ÉS?! biggrin.gif

Sztem a világ öt legjobb autója között amúgy nem sok nem olasz van biggrin.gif

F40, Maserati 3200-4200 GT (ez mondjuk meglepő lehet, de az kéne nekem családi autónak. Gyerekülés befér hátra, van csomagtartó, mi kell még?!) , Honda NSX (nagyjából pariban a Alfa SZ-RZ párossal, egy árban is lehet őket kapni, csak a Honda talán ésszerűbb. Há' monnyuk jó, hogy, hiszen japán biggrin.gif) , 8C, Aston Martin db7 Vantage..
Az a gond, hogy legalább 10-szer ennyi számomra tökéletes autót fel tudnék sorolni, csak nagyjából a fele olasz, azoknak nagyjából a 2/3-a Alfa lenne, szóval sztem felesleges biggrin.gif

Bocsánat- bocsánat, de mivel most találtam néhány tűrhető képet, ezeket kénytelen vagyok betenni:S

Nos, egy szerintem gyönyörű, a sajtó által Il Monstro-nak (szörnynek) nevezett S.Z. :


Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.



Noch ájne pikcsör:

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.



Egy elképesztően szép GTV, aminek ismerem a gazdáját is:

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.



Egy épp csapató Giulietta smile.gif

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.




Egy legenda: Giulia GTAm (Maggiorata, azaz megnövelt térfogatú, 2 literes moci, lenyomta a korabeli Porschekat is smile.gif

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.



1938-ban a VILÁG legszebb, leggyorsabb és legjobb autójának titulált 8C:

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.


(még lesz kép smile.gif )

egy 33 Stradale (versenyautó volt, elsősorban hosszútávú versenyeken indultak, 8-12 hengeres boxermotorokkal. Elég sikeresek voltak smile.gif

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.



Ugyanez szemből:

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.



GTV csapat smile.gif

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.



1964 Alfa Romeo Canguro

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.




Most egy elég szép Giulia 2000-ről képek:

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.


Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.


Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.


Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.


Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.


Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.


Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.





Na még egy GTV6:

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.



Meg még egy smile.gif Őt is imádom:)

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.



Na egyelőre ennyi smile.gif smile.gif Kérek rájuk reakciót smile.gif
  • 0

#13
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
Hali!

Valaki írta, asszem Offa, hogy milyen összetartás van az Alfások közt! smile.gif Nah ugyan ez meg van a VW-seknél is.Főleg ha valami egyedi cucc van az autódon! smile.gif


Cult stílus se tetszik, mert az is német tuning. És hát a német tuningok se a legszebbek. Sztem meg hülyeség h ilyen meg olyan stílusban megépeített autók. Mindenki a saját stílusába építse meg. egy szép felni, diszkrét spoiler, izléses kipufogó és máris jólnéz ki a kocsi.


1.Hülyeségeket ne beszéljél, ha nem értesz hozzá! Cult pont arról szól amit leírtál! biggrin.gif

Mindenki saját stílusban építi meg az autóját, egy szép felni, ízléses kipufogó, esetleg spoiler, esetleg még egy merész ültetés, de az is csak az igazán gazdagoknak... egyszóval: tuning úgy, hogy nem építik át az autót, csupán a gyári karosszéria fényezésével és rendbe tételével teszik látványossá! Leírod hogy milyen szar német tuning, de aztán ugyanezt leírod, csak hogy úgy tűnjön német tuning. ha pontosabb akarok lenni nem is NÉMET tuning, hanem osztrák!!! wink.gif mivel egy osztrák testvér pár találta ki! smile.gif
  • 0

#14
vikking56

vikking56

    ElitLúzerKommandó

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 1102 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Lakhely:Gödöllő-city
Hát nem tudom, én még sose láttam folcvágeneseket villogni egymásra.
  • 0

#15
offa55

offa55

    Azonosítatlan Gépíró

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 2454 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
Válasz: vikking56 #5 Hsz.

Köszi szépen, ezt a részletes leírást, de úgy néz ki nem fog megvalósításra kerülni. Egyrészt mert igazából ennyiért nem érdemes szétszedni a műszerfalat. Másrészt az autó apáé, én csak 18 éves vagyok, nem engedne semmit eszközölni az autón. Ha valami rossz rajt azt Ő úgy is megcsinálja, nagyon ért az autókhoz, soha nem vitt még szervizbe egyetlen autónkat sem. Pedig nem egy volt és akadt néhány olasz is. (Fiat Ritmo, Fiat 850) Most is hengerfejes akar lenni az Alfa, egyik henger kezd sziszegni. Munkába járásra használja apa a kocsit, nem kis távolságokra. Tehát van, hogy 300-400-500 km vagy akár több is lemegy egyhuzamban. Benzinessel azért ez gáz lenne. Sokat nincs is itthon a kocsi. Általában 1 hetet itthon van, 1 hetet apával biggrin.gif

Kicsit rátérnék a német tuningra. A cult irányzat nekem bejön. Tényleg igényesek, bár az amcsi ültetett régi low riderekre hasonlítanak. Szerintem túl le vannak ültetve. Magyar utakra nem célszerűek. Tudom, tudom, nem ezt kell nézni, de akkor is smile.gif Konkrétan erre a hasonlóságra gondoltam az amcsi lowriderek kapcsán.



Ami német tuning nekem bejön az a Bmwken, Merciken, Audikon, Porschekon látható. Ilyenekre gondolok mint a HAMANN, AC Schnitzer, ABT tuning műhelyek. Na ezek igényes, modern, szép munkák. Sokkal inkább a teljesítmény számít mintsem a kinézet. Ha lenne pénzem és olyan autóm, akkor csak a motort tuningolnám, minél erősebb legyen. A kaszni legyen alap, maximum egy spoiler. Ja és persze egy sportos felni, ez elengedhetetlen. Most Wanted-be is ilyeneket csinálok csak, felni, jó szín aztán kész. De vigye a 350-et minimum biggrin.gif

Pár képet én is bedobnék. Pannónia Ringen múltkor jó pár régi Alfa volt. Meg egy csomó E30-as Bmw. Volt köztük elég sok m3-as. Gyönyörűek voltak. Ezeket örökítettem meg smile.gif Íme:

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfa Romeo Spider

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfa Romeo 155 (1)

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfa Romeo 155 (2)

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfa Romeo 155 (3)

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfa Romeo 155 (4)

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfa Romeo GTV-6 (1)

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfa Romeo GTV-6 (2)

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfa Romeo (vikking segíts! biggrin.gif)

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfa Romeo

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfa Romeo 75 (1)

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfa Romeo 75 (2)

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfasud

Kérlek Jelentkezz be vagy Regisztrálj hogy lásd a rejtett tartalmat.

Alfasud

Egyelőre ennyi. Alkalomadtán teszek még fel. Csak 8 megapixeles képek, elég lassan mennek fel.
Amelyik kép nem jó szóljatok, elképzelhető, hogy a netbag-gal van gond, az utolsók nálam nem jönnek be.




  • 0

#16
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok

Kicsit rátérnék a német tuningra. A cult irányzat nekem bejön. Tényleg igényesek, bár az amcsi ültetett régi low riderekre hasonlítanak. Szerintem túl le vannak ültetve. Magyar utakra nem célszerűek. Tudom, tudom, nem ezt kell nézni, de akkor is smile.gif Konkrétan erre a hasonlóságra gondoltam az amcsi lowriderek kapcsán.

Ami német tuning nekem bejön az a Bmwken, Merciken, Audikon, Porschekon látható. Ilyenekre gondolok mint a HAMANN, AC Schnitzer, ABT tuning műhelyek. Na ezek igényes, modern, szép munkák. Sokkal inkább a teljesítmény számít mintsem a kinézet. Ha lenne pénzem és olyan autóm, akkor csak a motort tuningolnám, minél erősebb legyen. A kaszni legyen alap, maximum egy spoiler. Ja és persze egy sportos felni, ez elengedhetetlen. Most Wanted-be is ilyeneket csinálok csak, felni, jó szín aztán kész. De vigye a 350-et minimum biggrin.gif


Most Wantedbe én is ugyan ezt csinálom! biggrin.gif Tavaly volt szerencsém hallani egy Gallardo-t, Hamann kipufogó rendszerrel! ohmy.gif eszméletlenül brutális volt! az ABT Porschéről meg ne is beszéljünk... ha már német tuning, akkor rs tuning, nekik sajnos vannak nagyon merész munkáik, amik nekem sem tetszenek, de van pár egész igényes is!
  • 0

#17
vikking56

vikking56

    ElitLúzerKommandó

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 1102 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Lakhely:Gödöllő-city
Offa, hf a 3hengeresnél gyenge pont... Különálló hf tömítések gyakran átégnek, de állítólag nem akkora gáz cserélni smile.gif Bontóban biztos találni normális darabot. Másrészt sztem praktikus mind a hármat egyben cserélni, ha találsz, akár újra. Akkor megint nincs vele többet gond egy jó darabig.
Amiért én nem vennék soha 33 TD-t az egyébként a HF tömítések gondja.

Viszont ha kezd problémás lenni, érdemes eladni és mondjuk egy 75 2.0 TD-t vagy 2.4 TD-t venni. Esetleg 155 1.9 TD, nagyon jó motor az, jó kasztniban. Sőt, a 75-ben ugye szar porsche váltó van, az problémás lehet, meg régebbi is, inkább a 155 TD-t ajánlanám. Akár a 2.5-öt is.

(Danieels, mielőtt a nyakamnak ugrasz, kérdezz meg egy Alfa szerelőt. A porsche csinálta az alfának, az Alfettába még. Ezt variálták áttételekkel, meg sperrel, de alapvetően a kapcsolókörmök gyengék, és ez konstrukciós hiba sad.gif 150.000ként meg kell csinálni a váltót, csak az húzós. Egy max 2-300.000-ret érő autónál nem is éri meg rákölteni 80-100.000 forintot.)

Esetleg hitelre egy 156 JTD 8v 105 vagy 115 lovas változat.

Na persze el kell felejteni azt, hogy 2 vagy 300.000 km van bennük (bőven több...), de gondoskodással és előretekintéssel lehet ám ügyesen használni.

Pl ugye vezérműszíj-feszítő-görgő hármast cserélni vásárlás után közvetlenül, olajcsere 10-15 max 20.000 km-enként.

Aztán nincs vele gond smile.gif

De ez minden használtautónál így van. BMW-t meg nem is vennék használtan, abba szinte csak bele lehet nyúlni és szart kifogni. főleg e30 korabeli gépeknél. A hülyegyerekek széthajtják. Persze ez így van jól, azért sportos autó biggrin.gif Csak használtan nem szabad venni sad.gif

A képek nagyon ott vannak smile.gif 75 Rulez biggrin.gif

Ja amit meg nem tudsz milyen, Alfa Romeo Alfasud Sprint smile.gif
  • 0

#18
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok

(Danieels, mielőtt a nyakamnak ugrasz, kérdezz meg egy Alfa szerelőt. A porsche csinálta az alfának, az Alfettába még. Ezt variálták áttételekkel, meg sperrel, de alapvetően a kapcsolókörmök gyengék, és ez konstrukciós hiba sad.gif 150.000ként meg kell csinálni a váltót, csak az húzós. Egy max 2-300.000-ret érő autónál nem is éri meg rákölteni 80-100.000 forintot.)


Nem ugrok a nyakadba, hiszen ha jól tudom az a váltó a 924/944-ből került át oda, azokban meg a váltó egy rakat f*s, 5-6hónaponta kell szervizeltetni, akkor még az autómatáról nem is beszéltem...
  • 0

#19
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Én nem a kúlt tuningot írtam le. Annak mi a lényege: veszel egy német autót, letisztítod a karosszéríát, jelvényeket eltünteted(igaz ez már clean), átfested a kocsit, kihangsúlyozod az autó éleit, porig ülteted a kocsit, és teszel rá egy rohadt széles, és csúnya(sztem) felnit (ugye ami cult stílushoz passzol) oszt cső. Nah ez az ami nem tetszik. Hol a spoiler, hol vannak a szárnyak( igaz a szárnyakkal túlzásokba lehet esni) hol vannak a kipufogók? sehol...


  • 0

#20
offa55

offa55

    Azonosítatlan Gépíró

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 2454 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
Szárnyak? Minek? Teljesen felesleges utcai autókra, szárny. Ha teljesítmény tuning nincs, nem fog elszállni az autó, nem kell a leszorítóerő. Attól nem fog gyorsabban menni. Meg azért, egy Suzukira feltenni egy szárnyat, légterelőt... hát, hogy is mondjam ocsmány, egyszerűen visszataszító. Senki ne értse félre, ez nem csak a Suzukikra vonatkozik, a legtöbb gyári autó nagyon ronda ezekkel a Magyarországon elterjedt "deszka" totál igénytelen spoilerekkel.
A versenyautókon jól néz ki a légterelő. De oda szükséges. Mindenki tudja miért.
Nekem ez a Lamborghini-n lévő légterelő maradt meg nagyon, ha légterelő akkor mindig ez jut eszembe.



Mint egy tolólap smile.gif Vagy egy útgyalu biggrin.gif
  • 0

#21
vikking56

vikking56

    ElitLúzerKommandó

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 1102 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Lakhely:Gödöllő-city
Danieels asszem hogy nem pont ugyanaz a váltó, de az alap ugyanaz elvileg, csak a porsche még fejlesztett(...) rajta, hogy eladhassa az olaszoknak.

Bár szerintem az elég nevetséges, hogy majd 20 évig nem változtattak rajta, de ők tudják biggrin.gif

Alfetta-Giulietta-GTV-75-SZ... Ennyi modellben volt tudtommal.

Bár én hallottam olyat, hogy költséghatékonyabb lett egy idő után (azaz az elején nem volt olyan rossz, de elcseszték, hogy olcsóbb legyen...), a legelső évjáratú Alfettákban pl csomó később műanyag alkatrész volt még fémből, meg mintha a kettes duplán lett volna szinkronizálva vagy mi... Ez lehet hogy ökörség, de valami ilyesmi rémlik. Csak egy hozzáértő ne olvassa ezt el, ha hülyeség biggrin.gif

Cultra rátérve: nekem sem tetszik, főleg a porig ültetés, meg a tök felesleges magamutogatás. Az autó legyen értem, ne én az autóért... Márpedig 3-4 centi magassággal nem lehet közlekedni. Akkor meg minek van autód? ... Na mindegy biggrin.gif
  • 0

#22
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Akkor máshogy mondom: apró, diszkrét hátsó szárny (spoiler). de sokan túlzásokba esnek ezekkel.
  • 0

#23
offa55

offa55

    Azonosítatlan Gépíró

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 2454 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
Értem én mit akartál mondani smile.gif Csak leírtam mit gondolok a légterelőkről smile.gif

vikking56 komoly baja nincs neki, csak a tömítést kell kicserélni. Egybe van a 3, szóval csak egyszerre lehet kicserélni. Amint rosszabb hangja lesz, úgy is kicseréli apa, 6-8 óra alatt meg van az egész, aztán kibírja egy darabig. Nem egyszer volt ez a baja.
Újabb autó vásárlása még a jövő dala. 2-3 évig még biztos meg lesz ez az autó és akkor még simán el lehet adni.

  • 0

#24
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok

Én nem a kúlt tuningot írtam le. Annak mi a lényege: veszel egy német autót, letisztítod a karosszéríát, jelvényeket eltünteted(igaz ez már clean), átfested a kocsit, kihangsúlyozod az autó éleit, porig ülteted a kocsit, és teszel rá egy rohadt széles, és csúnya(sztem) felnit (ugye ami cult stílushoz passzol) oszt cső. Nah ez az ami nem tetszik. Hol a spoiler, hol vannak a szárnyak( igaz a szárnyakkal túlzásokba lehet esni) hol vannak a kipufogók? sehol...


háát... a kritika :rollyes:

egyébként a felnikre rátérve, több száz ezer forintosak, krómozás stb. egy hozzá nem értőnek persze hogy nem tetszik, nem tudja mennyit ér... Cult tuning legfőképpen a német verdáknál alakul ki. a túlzott ültetés nekem sem jön be, de itt is van jópár ilyen golf, ültetve vannak, de csak diszkréten, az jó néz ki... kihangsúlyozásra meg: polírozás, sokször több hónapokig tartó keresgélés, mert nem egy régi golfnak van elrohadva az alja... rohadt széles felni? laugh.gif ugye most csak viccelsz... ekkroa baromságot irni... a rohad széles dologra: futómű+felni+gumi... ettől függ hogy milyen széles.

tök mindegy... a világ egyik legnagyobb tuning irányzata, elég sokan szeretik... nem tetszhet mindenkinek...

általában egy igényes tuningot 3-4 millából hoznak ki(motor+karosszéria stb...) és akkor ránéznek a hozzánemértők és: ennyiből má pözsót veszek meg rönót meg ilyen autót meg olyat... hát igen csak azt a gyári szart amiben nincsen semmi tisztelet (ugye:loptálcsaltálhazudtál a pénzért) nagyon kevesen fogják megbámulni... pl.: nézd ott egy pözsó 307 gyári MŰANYAGdisztárcsákkal...húú deszép... -mondatot ritkán halljuk...
nem is beszélve arról hogy egy hádéis sofőrt igencsak meg lehet lepni egy ilyen 4-5 millás 1-es golfal... biggrin.gif



[Én nem vagyok tisztában ezekkel a pözsó rönó stb. árakkal, én csak halottam ezt tuning fesztiválon...]

  • 0

#25
vikking56

vikking56

    ElitLúzerKommandó

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 1102 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Lakhely:Gödöllő-city
A TÖKÉLETES erős autó 3 mill. Legyen az egy felújított Delta, vagy egy 1.8 turbo 75, vagy egy 155 Q4 kb 300 lóval, vagy akár egy 156 2.5 V6 24V megerősítve.

Legalábbis kb ennyiből lehet kihozni azt mondják biggrin.gif


Őőő Offa, én nem azért mondtam, mert lenézném a 33-mast egyébként smile.gif
A Tiétek csík vagy még nagylámpás?
Ha csík akkor látok rá esélyt, hogy megváltoztatták a HF tömítést, én azért nem vettem nagylámpás 33 TD-t, hogy ne legyen folyamatos szívás a HF-fel. Csíklámpás meg csak a) irreálisan drágán cool.gif irreálisan rossz állapotban volt.


Jut eszembe: most az előbb találkoztam egy 156-os cartárssal. Ez még magában nem is lenne gond, de egy kicsit érdekesen használta a vasat. MEgállt a pirosnál, én beestem mögé. Dudáltam meg villogtam, erre ő tiltásig pörgette de elég huzamos ideig. Utána is gumifüstölve lőtt ki, de mint az állat. Máskor is láttam már, hogy tiltáson forgatja a gépet. Én még egyszer sem küldtem el tiltásig. Mit gondoltok, mennyire lesz elégedett az autóval, ha meghal neki? Jön még egy 1 csillagos népítélet? ...
  • 0

#26
offa55

offa55

    Azonosítatlan Gépíró

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 2454 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi

Őőő Offa, én nem azért mondtam, mert lenézném a 33-mast egyébként smile.gif
A Tiétek csík vagy még nagylámpás?


Nem azt vettem ki a szavaidból, hogy lenéznéd a 33-ast.
Itt van róla pár kép, szerintem ez nagylámpás. Ez az újabb, ezen már hosszú kilincsek vannak, nem a benyúlós kis téglalap alakúak.




Erős autó nekem 1,5 millióból is megtenné. Annyiból már kijön egy 185 lovas 155 Q4, nem kell annak 300 lónak lennie.
De egy 75 3.0 V6-al is kiegyeznék. Arra ikerturbót... Az letolna mindent. Nem kéne nekem 10 meg 20 milliós bömös, meg merci...
  • 0

#27
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok

Jut eszembe: most az előbb találkoztam egy 156-os cartárssal. Ez még magában nem is lenne gond, de egy kicsit érdekesen használta a vasat. MEgállt a pirosnál, én beestem mögé. Dudáltam meg villogtam, erre ő tiltásig pörgette de elég huzamos ideig. Utána is gumifüstölve lőtt ki, de mint az állat. Máskor is láttam már, hogy tiltáson forgatja a gépet. Én még egyszer sem küldtem el tiltásig. Mit gondoltok, mennyire lesz elégedett az autóval, ha meghal neki? Jön még egy 1 csillagos népítélet? ...


hát, ez az ember biztosan hihetetlenül okos volt... egyébként sincs olyan autó ami bírja az ilyen barmokat... (már bocs a szóhasználatért)

Ha lesz pénzem, tuti hogy egy ilyen autóval kezdek:



amikor először láttam ilyet élőben, hangosan felkiáltottam hogy: Hát kéremszépen!!! hogy lehet ilyen autót tervezni??? ohmy.gif biggrin.gif
  • 0

#28
vikking56

vikking56

    ElitLúzerKommandó

  • ViP
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 1102 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Lakhely:Gödöllő-city
Offa, ez már újabb, csík smile.gif Akkor ebben lehet hogy változtattak a HF tömítésen már smile.gif


Danieels, ugye igen... És hidd el, hogy nem ő az egyetlen "alfás" aki így használja, olaj meg minden cseréje nélkül.

Egy akármilyen (!!!) autót így használ valaki, akkor annak a vasnak vége. Ennek is vége lesz hamarosan.
Ezeknek a véleményére adni sztem butaság.


Ja, ma sikerült lenyomni 5 személlyel egy 1.6-os asztmát, amiben csak egy ember ült. (Alapból könnyebb egy 150 kilóval a G astra a 156-osnál smile.gif plusz mi voltunk olyan 300 kiló, majd fél tonna többlet volt!!!).

Gyorsulni felesleges lett volna ellene, inkább kint az autóúton nyomtuk, hát erőből megvolt... Nagyjából mi 190-ig mentünk, dombon felfelé. Nem rossz a kis fűnyírótól smile.gif

(Hozzáteszem, ez nagyon ritka eset, ez is inkább az elv miatt volt, mintsem a vagánykodás miatt, az opelben ugyanis egy cigánygyerek ült, aki bunkóskodott a benzinkútnál...)
  • 0

#29
offa55

offa55

    Azonosítatlan Gépíró

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 2454 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
Meg is érdemelte, Opellel ne kínlódjon Alfa ellen smile.gif

Erről jut eszembe, szombaton velem is szívózott egy Opel, pontosabban csak próbált smile.gif
Igaz nem az Alfával, hanem a Daewoo Lanos-szal voltam, de így is sikerült letolni.
Megyek vele lakott területen belül este felé sötétben, épp kanyar jön, vissza 3. Muszáj visszaváltani mert derékszögű kanyarban leesik a fordulat. Megyek utána 40-el, megérkezik mögém egy Opel Astra kombi, de valami újabb lehetett. Kb. 2005-2006-os. Na mind1 lényegtelen, meg sötét is volt. Már majdnem nekem jött, annyira közel jött. Egyszer csak kihúzódik, de index nélkül. Na mondom itt nem mész el smile.gif Odaléptem neki, nem is tudott megelőzni. Ott jött mellettem pár másodpercig, dudált is, szívta a fogát rendesen. Már 80-nál jártam, amikor lelassítottam, mert hazafelé jobbra le kellett kanyarodni. Na akkor meg tudott előzni, egyenesen tovább ment.
Utálom, mikor index nélkül előzgetnek. Ahol tehetem, kisebb forgalmú úton, meg is szívatom az ilyen nagyképűeket smile.gif

  • 0

#30
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
Offa jól tetted! Én utálom ha valaki nem tartja be a követési távolságot, és szó szerint le akar taszítani az útról!
Még tavaly történt Visegrádra menet, hogy egy falucskában 50-el mentünk, ez volt a megengedett sebesség, a Yaris-os meg már majd megörült mögöttünk, de simán megelőzhetett volna, erre akkor kezdett el előzni amikor vége volt a lakott területnek, és már lehetett huzatni 90-100-ig... apa elkezd gyorsitani és tök nyugodtan elkezdi mondani, hogy a hülye gyerek azt hitte hogy én végig 50-el fogok menni.. laugh.gif persze hogy nem tudott megelőzni.utána meg dudált mint egy idegbeteg biggrin.gif (1.4 Renault Thalia biggrin.gif kemény 75lóerő+négy személy.)
Toyota Yaris, ugye kisebb autó is, és csak 1 ember ült benne! biggrin.gif
  • 0




0 felhasználó olvassa ezt a témát.

0 felhasználó, 0 vendég, 0 anonim felhasználó