Jump to content
Sign in to follow this  
chapel

Mustang Giugiaro!

Recommended Posts

(Ford Press Release-b?l) The 2005 Ford Mustang elfogta több millió rajongó és jöv?beli tulajdonos szíveit és elméit mikor az minden-új modell debütált. De Ford 30-as els? egyedi gyártású izomautójának az arányai és terve-a plusz évek megfogták a szemeket és felgyújtották annak a képzeleteit, hogy a világból egy pár coachbuildersöket* vezetett Olaszországban szintén.

 

 

Amikor láttuk az új Mustanget, tudtunk két dolgot: Ez volt a legjobb az eredeti óta láttunk, és nekünk meg kellett szereznünk egyet, mondta Fabrizio Giugiaro, a megformázás, Italdesign– Giugiaro S.P.A. igazgatója Még mindig azt hisszük, hogy fontos mutatni az önmozgó világot olyan tiszta gyakorlatok a stílusban, amik f? modelleket értelmeznek, akik visszatükrözik a fontos márkák történelmét és képét.

 

Annyira 2005 elején Giugiaro hajította J Mayst, a Ford Motor Company csoportalelnökét, Design és f? kreatív tisztvisel?, az ötletén, hogy olaszul m?ködjön a szeretett Mustangen. Az eredmény: A musztáng Giugiaro–, amit egy páratlan fogalom Ford Racing technológiák által hajtott meg miközben megjelölte az olasz coachbuildert*, elseje felfed a beiktatási novembernél Los Angeles Auto Show.

 

Ez csak megfelel?nek látszott, májusokat mondott. Ez a tervtanulmány meger?síti Mustang globális fellebbezését, de ennek otthon igaza van L.A– America leglelkesebb el?adásában és izomautópiacában. Plusz, tervikon Giorgetto Giugairo ajánlata, hogy ráigazítsa a varázslatát Mustangre a fia mentén, aláhúzza az id?tlenséget Ford legikonikusabb autójának a csábítása.

 

A tervrajongók emlékezni fognak arra a vezet? Giugiaro– ki az elmúlt év ünnepelte az 50. évfordulóját az üzletben azáltal, hogy tervezett egy rendelésre készített Ferrarit, a GG50– alkotott az 1965 Bertone Mustang. Az autó, ami félreérthetetlenül olasz volt az értelmezésében, az els? európai-tervezett autó lett hogy a 2. világháború végét követ?en csinálja a nemzetközi debütálását Amerikában.

 

A vezet? Giugiaro mappája fogalmat és termelési terveket tartalmaz majdnem minden autógyártó a világban – Fiatból, Alfa Romeóból és Volkswagent?l Mazdába, Lotusbe és Bugattibe. Azóta, hogy 1990-ben csatlakozott ItalDesignhoz, a családi céghez,, Fabrizio Giugiaro segített kulcsfontosságú globális terveket kézbesíteni szintén, de az amerikai önmozgó ikonok régóta elfogták a figyelmét.

 

Tervezte a Chevrolet Corvette Morayt, akit 2003 elején felfedtek, és lelkes volt, hogy kiterjesztette Giugiaro gy?jteményét-amerikai fémet értelmezett.

 

Fabrizio Giugiaro Giugiaro fogalom által vezette a 2 dimenziós terveljárást a Mustangen, megengedni neki, hogy kézbesítsen egy teljes küls? modellt a családból Torino, Olaszország, csak négy hónap alatt stúdió.

 

Vizuálisan a Mustang Giugiaro által a hátsó kiugrás egy csökkentésének és egy aláírásnak köszönhet?en a termelési autónál tömörebbnek t?nik Giugiaro trükk elvékonyodó a szögek az autón a mechanikus körvonalai határára.

 

Még mindig Amerika legnépszer?bb izomautójának az olasz verziója nem vesztette el a csavargója semekkora részét.

 

A vibráló narancssárga fogalom a termelési verziónál szélesebb. A Giugiaros hozzáadott 30 millimétert az elüls? részhez miközben fokozatosan kiterjesztette a szélességet egy olyan egész által, amit 80 milliméter a hátsó rész irányába, ami tipikus olaszul, tervez.

 

A hosszabb csuklyájával és a törzzsel alig látható, az autó többnek t?nik egy fastback* oldalnézetben. De a részletek egészen meger?sítik a szabadságot és lázadást rokon értelm? Mustanggel. Fabrizio Giugiaro kedvenc tartalmaz:

 

A bels? – jellemez? egy olyan drámai m?szerfal, ami söpri az autó szélességét; a körlevél megméri azt a projektet a kormánykerék mögül; sötét barna horsehide-dal* borított fejtámaszok lólogóhangsúlyokkal; és üléspárnák és háttámlák gondosan kidolgozva kárpitozott sötét barna tarka lóirhákban.Az egyetlen görbe üvegpanel az áthidalja a szélvéd?üveget és hátsó ablakot miközben a fogalom tet?jeként szolgál. Solutia által termett Detroit, a panel, egy olyan különleges fajta kristályból készül, ami átsz?r?dik 100 százalék UVA sugarakon kívül amíg szabad látképnézeteket nyújt.

 

A drámai ajtói, amiket felakasztanak a pillér alapjánál, egy-pillér és függ?legesen kinyílik egy gomb érintésénél.

 

A méretre szabott taillightsok*, amik három, elemeket választanak el alapul az 1964 Mustang– de reinterpreted* egy olyan drámaibb nyílalakba, amit az összekapcsol a louverbe*, azok a panelek, amik felváltják a hátsó részt, ablakokat tesznek félre.

 

Az a látható fürt, ami bevonul a fogalom tet?jébe, szénszál-lökhárító miközben olyan hátsó uszonyokra céloz, amik 50-es amerikai autókat határoztak meg.

 

A sport-de-elegáns egyedülálló 20 hüvelykes szegélyek, amiket 275/40 gumiabronccsal illesztettek az elüls? részen, és nagyobb 315/35 kifárad a hátsó részen.

 

A kerekei és gumiabroncsai javasolnak, a Mustang Giugiaro által van több mint csak egy fizetség Mustang tervbe. Ez szintén egy kiáltás az autó az el?adás öröksége.

 

A fogalmat jellemzik egy powertrain* és alváz, amiket Ford Racing– együtt növeltek, melyik felel?s Ford Motor Company motorsportokért fejlesztés és operációk.

 

Ford Racing er?feszítései tartalmazzák egy verseny fejlesztését és eladását-a Mustang el?készített verziója, a Grand-Am KONI Challenge Seriesnek hívta a FR500C,. Az els? évszakában egyedül a FR500C szerzett öt gy?zelmet az 2005 GS Class a gyártók bajnokságát beleértve, amiben Mustang másik termelés alapú sportautókat gy?zött le, köztük a BMW M3 és Porsche 911.

 

Ez a Mustang, egy kanyar-kulcs-verseny-autó, kalózoknak árult, feltéve, hogy az ösztönzés a Mustangnek Giugiaro fogalom által el?adás és kezel? sajátosság.

 

Ford Racing javult az már-robusztus 300 lóer?s minden-alumínium 4.6 literes 3 szelepes V-8 motor a termelésben Mustang GT hozzáad egy intercooled* iker-kompresszort csavar az új fogalomért. A további javulások tartalmaznak a Ford GTb?l való üzemanyaginjectorsöket* és egy egyedülálló motorkalibrálást. Motorleveg?bevezetést növelnek egy nagyobb 95 mm tömegleveg?-ütem és egy kúpos légsz?r?. Kipufogóel?adást növelnek új Ford Racing hangtompítókkal és egy X-szel-cs?.

 

A powertrain*feljavítások kézbesítenek becslések szerint 500 lóer?t, teljes 11 egy lökésszintjével pszi a Ford Racing kompresszorból. Egy nagyhatékonyságú Ford Racing alumíniumf?t?test fokozott leh?t? képességet nyújt, hogy kísérjék az extra 200 lóer?t, amit csuklya alatt nyújtottak.

 

Az autó alatt a FR500C-inspired alvázhangolást egy szabott Ford Racing Handling Packkel véghez viszik. Ez a csomag, elérhet? Ford Racingen keresztül a Mustang GTnek, új dinamikus-hangolt tompítókat ad hozzá miközben tavaszokat és lengés-ellenes bárokat csökkent. A változások adják az autót egy álláspontot csökkent amíg kezelést élesít, válasz. Azok az autón való utazások, amiket hozzávet?leg 1.5 hüvelyk a termelésnél csökkent, Mustang GT.

 

A Mustang Giugiaro meghajtók által ahogy jó ez néz, mondta Fabrizio Giugiaro. Elfoglalás után ez az utcákon lev? határokra Torino küls?je, ?szintén azt tudom mondani, hogy ez az autó kútérték volt a vérnek, izzadságnak és könnyeknek az a 30,000 órája, amit befektettünk hogy hozzunk létre egy modern el?adásklasszikust.

 

--------------------

 

huh ez eltartott egy darabig. szereznem kell egy jó forditó programot, mert weben keresztül nehézkes volt.

még én is majd csak most olvasom el.

 

Téma megosztása


Link to post
Share on other sites

nekem nagyon bejön... bár az Eleanort soha nem fogja legyőzni

Téma megosztása


Link to post
Share on other sites

Igen a Shelbyt semmi nem éri felül... De nem nézz ki rosszul de én maradok a 2005-ös GT-nél és abból is kabrió.... Nekem az az ÁSZ...

Téma megosztása


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Jelenleg olvassa   0 members

    No registered users viewing this page.

×