Ugrás a tartalomhoz

Fotó

Mustang Giugiaro!Concepció!


  • Hozzászólás írásához be kell jelentkezni!
7 válasz erre a témára

#1
chapel

chapel

    Made in China

  • Támogató
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 606 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:cívisváros
Mustang Giugiaro















  • 0

#2
Petiboy007

Petiboy007

    Anya megengedte

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 917 Hozzászólás
  • 4 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
Hááááát, ??, nem mondhatnám h nekem vmi nagyon tetszik.
  • 0

#3
Locutus

Locutus

    Ninja

  • Kitiltott
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 1568 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
Egyetértek. Extravagáns, meg jól néz ki, de sztem egy Mustang GT sokkal szebb, és jobb.
  • 0

#4
Raziel#666

Raziel#666

    Kockafejű

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 1
  • 2240 Hozzászólás
  • 2 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Magyarország
(Ford Press Release-b?l) The 2005 Ford Mustang elfogta több millió rajongó és jöv?beli tulajdonos szíveit és elméit mikor az minden-új modell debütált. De Ford 30-as els? egyedi gyártású izomautójának az arányai és terve-a plusz évek megfogták a szemeket és felgyújtották annak a képzeleteit, hogy a világból egy pár coachbuildersöket* vezetett Olaszországban szintén.


Amikor láttuk az új Mustanget, tudtunk két dolgot: Ez volt a legjobb az eredeti óta láttunk, és nekünk meg kellett szereznünk egyet, mondta Fabrizio Giugiaro, a megformázás, Italdesign– Giugiaro S.P.A. igazgatója Még mindig azt hisszük, hogy fontos mutatni az önmozgó világot olyan tiszta gyakorlatok a stílusban, amik f? modelleket értelmeznek, akik visszatükrözik a fontos márkák történelmét és képét.

Annyira 2005 elején Giugiaro hajította J Mayst, a Ford Motor Company csoportalelnökét, Design és f? kreatív tisztvisel?, az ötletén, hogy olaszul m?ködjön a szeretett Mustangen. Az eredmény: A musztáng Giugiaro–, amit egy páratlan fogalom Ford Racing technológiák által hajtott meg miközben megjelölte az olasz coachbuildert*, elseje felfed a beiktatási novembernél Los Angeles Auto Show.

Ez csak megfelel?nek látszott, májusokat mondott. Ez a tervtanulmány meger?síti Mustang globális fellebbezését, de ennek otthon igaza van L.A– America leglelkesebb el?adásában és izomautópiacában. Plusz, tervikon Giorgetto Giugairo ajánlata, hogy ráigazítsa a varázslatát Mustangre a fia mentén, aláhúzza az id?tlenséget Ford legikonikusabb autójának a csábítása.

A tervrajongók emlékezni fognak arra a vezet? Giugiaro– ki az elmúlt év ünnepelte az 50. évfordulóját az üzletben azáltal, hogy tervezett egy rendelésre készített Ferrarit, a GG50– alkotott az 1965 Bertone Mustang. Az autó, ami félreérthetetlenül olasz volt az értelmezésében, az els? európai-tervezett autó lett hogy a 2. világháború végét követ?en csinálja a nemzetközi debütálását Amerikában.

A vezet? Giugiaro mappája fogalmat és termelési terveket tartalmaz majdnem minden autógyártó a világban – Fiatból, Alfa Romeóból és Volkswagent?l Mazdába, Lotusbe és Bugattibe. Azóta, hogy 1990-ben csatlakozott ItalDesignhoz, a családi céghez,, Fabrizio Giugiaro segített kulcsfontosságú globális terveket kézbesíteni szintén, de az amerikai önmozgó ikonok régóta elfogták a figyelmét.

Tervezte a Chevrolet Corvette Morayt, akit 2003 elején felfedtek, és lelkes volt, hogy kiterjesztette Giugiaro gy?jteményét-amerikai fémet értelmezett.

Fabrizio Giugiaro Giugiaro fogalom által vezette a 2 dimenziós terveljárást a Mustangen, megengedni neki, hogy kézbesítsen egy teljes küls? modellt a családból Torino, Olaszország, csak négy hónap alatt stúdió.

Vizuálisan a Mustang Giugiaro által a hátsó kiugrás egy csökkentésének és egy aláírásnak köszönhet?en a termelési autónál tömörebbnek t?nik Giugiaro trükk elvékonyodó a szögek az autón a mechanikus körvonalai határára.

Még mindig Amerika legnépszer?bb izomautójának az olasz verziója nem vesztette el a csavargója semekkora részét.

A vibráló narancssárga fogalom a termelési verziónál szélesebb. A Giugiaros hozzáadott 30 millimétert az elüls? részhez miközben fokozatosan kiterjesztette a szélességet egy olyan egész által, amit 80 milliméter a hátsó rész irányába, ami tipikus olaszul, tervez.

A hosszabb csuklyájával és a törzzsel alig látható, az autó többnek t?nik egy fastback* oldalnézetben. De a részletek egészen meger?sítik a szabadságot és lázadást rokon értelm? Mustanggel. Fabrizio Giugiaro kedvenc tartalmaz:

A bels? – jellemez? egy olyan drámai m?szerfal, ami söpri az autó szélességét; a körlevél megméri azt a projektet a kormánykerék mögül; sötét barna horsehide-dal* borított fejtámaszok lólogóhangsúlyokkal; és üléspárnák és háttámlák gondosan kidolgozva kárpitozott sötét barna tarka lóirhákban.Az egyetlen görbe üvegpanel az áthidalja a szélvéd?üveget és hátsó ablakot miközben a fogalom tet?jeként szolgál. Solutia által termett Detroit, a panel, egy olyan különleges fajta kristályból készül, ami átsz?r?dik 100 százalék UVA sugarakon kívül amíg szabad látképnézeteket nyújt.

A drámai ajtói, amiket felakasztanak a pillér alapjánál, egy-pillér és függ?legesen kinyílik egy gomb érintésénél.

A méretre szabott taillightsok*, amik három, elemeket választanak el alapul az 1964 Mustang– de reinterpreted* egy olyan drámaibb nyílalakba, amit az összekapcsol a louverbe*, azok a panelek, amik felváltják a hátsó részt, ablakokat tesznek félre.

Az a látható fürt, ami bevonul a fogalom tet?jébe, szénszál-lökhárító miközben olyan hátsó uszonyokra céloz, amik 50-es amerikai autókat határoztak meg.

A sport-de-elegáns egyedülálló 20 hüvelykes szegélyek, amiket 275/40 gumiabronccsal illesztettek az elüls? részen, és nagyobb 315/35 kifárad a hátsó részen.

A kerekei és gumiabroncsai javasolnak, a Mustang Giugiaro által van több mint csak egy fizetség Mustang tervbe. Ez szintén egy kiáltás az autó az el?adás öröksége.

A fogalmat jellemzik egy powertrain* és alváz, amiket Ford Racing– együtt növeltek, melyik felel?s Ford Motor Company motorsportokért fejlesztés és operációk.

Ford Racing er?feszítései tartalmazzák egy verseny fejlesztését és eladását-a Mustang el?készített verziója, a Grand-Am KONI Challenge Seriesnek hívta a FR500C,. Az els? évszakában egyedül a FR500C szerzett öt gy?zelmet az 2005 GS Class a gyártók bajnokságát beleértve, amiben Mustang másik termelés alapú sportautókat gy?zött le, köztük a BMW M3 és Porsche 911.

Ez a Mustang, egy kanyar-kulcs-verseny-autó, kalózoknak árult, feltéve, hogy az ösztönzés a Mustangnek Giugiaro fogalom által el?adás és kezel? sajátosság.

Ford Racing javult az már-robusztus 300 lóer?s minden-alumínium 4.6 literes 3 szelepes V-8 motor a termelésben Mustang GT hozzáad egy intercooled* iker-kompresszort csavar az új fogalomért. A további javulások tartalmaznak a Ford GTb?l való üzemanyaginjectorsöket* és egy egyedülálló motorkalibrálást. Motorleveg?bevezetést növelnek egy nagyobb 95 mm tömegleveg?-ütem és egy kúpos légsz?r?. Kipufogóel?adást növelnek új Ford Racing hangtompítókkal és egy X-szel-cs?.

A powertrain*feljavítások kézbesítenek becslések szerint 500 lóer?t, teljes 11 egy lökésszintjével pszi a Ford Racing kompresszorból. Egy nagyhatékonyságú Ford Racing alumíniumf?t?test fokozott leh?t? képességet nyújt, hogy kísérjék az extra 200 lóer?t, amit csuklya alatt nyújtottak.

Az autó alatt a FR500C-inspired alvázhangolást egy szabott Ford Racing Handling Packkel véghez viszik. Ez a csomag, elérhet? Ford Racingen keresztül a Mustang GTnek, új dinamikus-hangolt tompítókat ad hozzá miközben tavaszokat és lengés-ellenes bárokat csökkent. A változások adják az autót egy álláspontot csökkent amíg kezelést élesít, válasz. Azok az autón való utazások, amiket hozzávet?leg 1.5 hüvelyk a termelésnél csökkent, Mustang GT.

A Mustang Giugiaro meghajtók által ahogy jó ez néz, mondta Fabrizio Giugiaro. Elfoglalás után ez az utcákon lev? határokra Torino küls?je, ?szintén azt tudom mondani, hogy ez az autó kútérték volt a vérnek, izzadságnak és könnyeknek az a 30,000 órája, amit befektettünk hogy hozzunk létre egy modern el?adásklasszikust.

--------------------

huh ez eltartott egy darabig. szereznem kell egy jó forditó programot, mert weben keresztül nehézkes volt.
még én is majd csak most olvasom el.

  • 0

#5
Hef

Hef

    Jómunkásember

  • Törzstag
  • PipaPipaPipa
  • 0
  • 157 Hozzászólás
  • 1 köszönet
  • Offline
Nagyon szép, bár inkább a külseje tetszik.
A kárpitot azért túlzásba vitték ...
  • 0

#6
kleinklein

kleinklein

    Törzsvendég

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 465 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:innen-onnan
Szerintem ez is jó lett
  • 0

#7
DriftKing

DriftKing

    Ninja

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 1540 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Gumifüst, benzingőz
  • Érdeklődés:Drift, tuning, verdák, számítógép, zene, csajok...
nekem nagyon bejön... bár az Eleanort soha nem fogja legyőzni
  • 0

#8
tomirad

tomirad

    Bambooocha

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 554 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Mezoberény
Igen a Shelbyt semmi nem éri felül... De nem nézz ki rosszul de én maradok a 2005-ös GT-nél és abból is kabrió.... Nekem az az ÁSZ...
  • 0




0 felhasználó olvassa ezt a témát.

0 felhasználó, 0 vendég, 0 anonim felhasználó