Ugrás a tartalomhoz

Fotó

PeugeotVélemények, tapsztalatok, és aki szeretei!


  • Hozzászólás írásához be kell jelentkezni!
27 válasz erre a témára

#1
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Hi!
Én személy szerint szeretem a Peugeot márkát, és aki szereti vagy nem szereti, véleményét, tapasztalatát nyugodtan leírhatja!
  • 0

#2
Trionin

Trionin

    Azonosítatlan Gépíró

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 3
  • 2273 Hozzászólás
  • 1 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Otthon
Én is szeretem a Peugeot-ot, és a nagy favorit a 407-es 2.0-ás diesel motorral. Csak a baj vele szerintem, hogy jóval drágább a javítása, mint egy nem HDI-s pözsónak unsure.gif


  • 0

#3
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Hi!
Sztem a 2.0-ás HDI a legjobb, mer nem túl erős, nem túl gyenge! 136 LE, 340Nm maximálisan elég!De elvileg 150-re fogják emelni!!!Thx a képet!
  • 0

#4
NecKiller

NecKiller

    Jómunkásember

  • Törzstag
  • PipaPipaPipa
  • 0
  • 168 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
Igaz h nem Peu dfe van hozzá köze 1ik ismerősömnek Citroen Xsara Picasso-ja az is 2,0 HDI a 116 lóból 170et ki lehet hozni Chippel smile.gif szóval sztem van még tartalék ebben a Motorban
  • 0

#5
lpfan15

lpfan15

    Anya megengedte

  • Kitiltott
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 978 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
Hali!

háth igen.... Jó ÓTÓ szép ÓTÓ! Ha megveszed és elromlik...nagyon drága a szervizelése, és elég drágák az alkatrészek bele...De egyébként nagyon szép és elegáns autókat gyártanak, bár az új 207-es eleje kissé nagyon bálna lett!

PSA Konszern FOREVÖR!
  • 0

#6
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Hi!
igen, 2.0 HDI-ben van tarlalék, de ha 170 lovasra csinálnák a gyárban, akk nem lenne értelme a 2.2-es HDI-nek, mer az is 170, de alapból! Mondjuk a gyárban rájöttek arra hogy ténleg van benne tarlalék igy 150 LE-re emelik a kétezrest!A másik! Sajnos francia és néha elromlik a teknika, ez jellemző a frania ótókra! De ha maszek szervizbe viszed ott drága a szervizelése!
  • 0

#7
lpfan15

lpfan15

    Anya megengedte

  • Kitiltott
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 978 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
Nem a szervizelésre gondoltam, hanem az alkatrészek árára! smile.gif



Ez az ami nem tetszik a 207-esben!tulnagy bálna az eleje!És ez már sztem nem szép!


  • 0

#8
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Thanks naogyon a képeket lpfan!
Nemtom, nekem nem tünik bálna orrúnak!!De et izlések és pofonok!!
  • 0

#9
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Peugeot 308 RC


A 308 RC Z koncepcióautó a vezetés élvezetének új interpretációja, a Peugeot felfogásában. A 2+2 üléses kupé nagyon jól variálható, stílusa ugyanakkor modern, eredeti és kiegyensúlyozott.

Álmuk egy olyan jármű volt, amely középpontba állítja a vezetés élvezetét, és a hozzá kapcsolódó érzelmeket, amely könnyű és hatékony, ugyanakkor környezetbarát is.

Adatok: 1.6 THP Peugeot-BMW benzinmotor, teljesítmény: 160 KW/218 LE, nyomaték: 280/300 Nm, végsebesség: 235 km/h, gyorsulás 100-ra: 7 sec, 6 fokozatú váltó, fogyasztás: 6,7 L/100km


Csatolt fájl:


  • 0

#10
torpi

torpi

    Pelenkás

  • Felhasználó
  • Pipa
  • 0
  • 6 Hozzászólás
  • köszönet
  • Offline
Nekem peugeot 306 combi van de rosz szot nemtudok ra mondani. A favoritom peugeot 407 combi verzioban.
  • 0

#11
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Hi!
Dettó nekem is a favorit a 407SW! biggrin.gif De nekünk egy 406-os kombink van!
  • 0

#12
Kronos

Kronos

    Vicces Fiú

  • Kitiltott
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 759 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
Volt személyes tapasztalatom, véleményem : sz*r, szemét
A két dolog amit meg kell érteni, hogy a Franciák nem tudnak autót csinálni és mégha sikerül is egy-egy normális az akkorsem a sz*r magyar kátyús utakra készült hanem a Francia perfekt közutakra.
  • 0

#13
Flóri Bá

Flóri Bá

    Elérhetetlen

  • Elit
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 17
  • 5827 Hozzászólás
  • 20 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Fawlty Towers (Waczak szálló)
  • Érdeklődés:Számítógépes játékok, főleg FPS, filmek, adatmegosztás, zenehallgatás...
Nem vagyok oda az autókért,de ez a márka eléggé bejön és hiába mondják rá, hogy női autó az újabb típusok nagyon szépek és a rallyban is eléggé jól szerepelnek, talán egyszer élőben is kipróbálom!
  • 0

#14
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Hi!
Azért tudnak autókat csinálni a franciák! wink.gif Csak hát a francia mgbyzhtósággal van probléma! Melyik tipussal volt tapasztalatod? Mert már a megbizhatóság, a minőség nagyot fejlődött! Nézd meg a 207-est vagy a 308-ast!
Sajnos a rallyból már kilépett a Peugeot! De szép eredményeket értek el!
  • 0

#15
lpfan15

lpfan15

    Anya megengedte

  • Kitiltott
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 978 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
Sziasztok!

Kronos: akkor talán próbáld ki egy sima francia úton! majd aztán fikázd...

OFF: a volkswagenek is a német utakra vannak tervezve, mégis sokan veszik!mert preztizse van ugy mint a francia autóknak
  • 0

#16
DriftKing

DriftKing

    Ninja

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 1540 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Gumifüst, benzingőz
  • Érdeklődés:Drift, tuning, verdák, számítógép, zene, csajok...
habár nem Peugeot, de francia az egyik autónk, egy Citroen Berlingo, és nekem nagyon bejött, mert kényelmes, és eddig semmi baj nem volt vele (1999-es). Kronos hsz-ével nem értek egyet, mert a francia autók általában pont arról híresek, hogy ha másban nem is jók, azért a futóműre nagyon odafigyelnek, és eszméletlen kényelmes tőle egy utazás... a Berlingo-ban alig érzed meg az úthibákat, annyit tompít rajta a puha futómű.

  • 0

#17
sárkánymester784

sárkánymester784

    Haladó

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 351 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Hódmezővásárhely
  • Érdeklődés:Minden ami magyar, és motor

Volt személyes tapasztalatom, véleményem : sz*r, szemét
A két dolog amit meg kell érteni, hogy a Franciák nem tudnak autót csinálni és mégha sikerül is egy-egy normális az akkorsem a sz*r magyar kátyús utakra készült hanem a Francia perfekt közutakra.



Hali

Én is osztom ezt a véleményt... én bezúznám az összeset, ezt én is saját tapasztalatból mondom, mert Karosszérialakatos vagyok, és gyűlölöm azokat a fo*talicskat, lehetetlen helyekre raknak csavarokat, undorító...és sztem nagy része ronda is...Üdv
  • 0

#18
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
Nem beszélve arról hogy a francia autók szervzelése sokkal többe kerül az átlagosnál! és oylan csavarokat használnak amikhez csak nekik van külön bejáratu csavarhuzójuk... ennyit erről.

még mielőtt valaki letámadna h csak kitaláltam, ezt az autószerelő mondta nekünk mikor a Renault márkájú autónkat elvittük hogy cseréljen olajat. wink.gif
  • 0

#19
sárkánymester784

sárkánymester784

    Haladó

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 351 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Hódmezővásárhely
  • Érdeklődés:Minden ami magyar, és motor
Így van, nekem már az első nap mondta az oktatóm, amikor előszőr mentem gyakorlatra, h arra mindíg figyeljek h csak francia autót nem kapjak, mert azzal nagyot fogok sz*pni... és hát én ki is fogtam a múltkor... vagy 1 óra volt mire a lökhárítót levettük de azt is úgy h fel kellett melegíteni lánggal a csavart, áh mad.gif mad.gif mad.gif









  • 0

#20
Pörköltszaft

Pörköltszaft

    Anya megengedte

  • Elit
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 987 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:de_SQLkillers
Ez nem csak a karosszériájával van így...(azzal a legfőbb baj sztem a "rohadásállóság"... nem nagyon jeleskednek benne). Motorikusan is ilyen. Ékszíjakat, csavarokat, gyertyákat, hát elég érdekesen tudja elrendezni... Amíg nem kell javítani, semmi gond nincs a francia kocsikkal, tényleg kényelmesek, jól mennek, de ha javításra kerül a sor... Apám autószerelő, és hát néha el se vállalja a franciákat... Vagy ha igen, megy a szitkozódás egész nap... Ő mondta hogy F betűs kocsit ne vegyek soha: Ford, Fiat, és Francia... smile.gif
  • 0

#21
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média

Sziasztok!

Kronos: akkor talán próbáld ki egy sima francia úton! majd aztán fikázd...

OFF: a volkswagenek is a német utakra vannak tervezve, mégis sokan veszik!mert preztizse van ugy mint a francia autóknak


Danieels: ezt írtad múltkor, a bannolt regeddel! Most meg idejösz fikázni! Kiváncsi vagyok, hogy mikor térsz át a Dojcse forevör autókról! Nem csodálkoznék, ha holnap már az olasz kocsik lennének a számodra a jók!

sárkánymester784&Pörköltszaft: Lehet, hogy igazatok van, de az azért túlzás, hogy bezúznád őket! Ha ennyire te vagy itt a Jani, csinálj te autót, és akkor mi is fikázni fogjuk! Igen, sok baj van velük, de nem drága hozzá az alkatrész! Ha a márkaszervízbe mész jóhogy drága az alkatrész! Meg a mostani francia autóknál ügyelnek a minőségre!
  • 0

#22
Pörköltszaft

Pörköltszaft

    Anya megengedte

  • Elit
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 987 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:de_SQLkillers
Szabó Norbi: Nem azt mondtam / mondtuk hogy ki a Jani, meg ki tudna jobb kocsit csinálni, azt mondtuk, hogyha javításra kerül a sor, akkor csak a szívás van velük (szerelő szemmel végképp). És mint mondottam, nem csak ültem bennük, láttam belülről is őket, össze tudom hasonlítani egy "fapados" német / japán kocsival, amik nagyságrendekkel ésszerűbben vannak megcsinálva. Minden autónak vannak hibái, pl. egy Suzuki motorikusan nagyon jó, kevésnek lesz ilyen téren komolyabb hibája, de hát alufóliából van... És visszatérve a bezúzásra: nem zúznám be. Eladnám ha kapnék egyet.

Nem akartam ezzel senkinek a lelki világába gázolni, egyszerűen ez a véleményem a francia autókról. A téma meg az , hogy írjuk le a tapasztalatokat (Peugeot-ról, de mivel nem lehet csak erre a márkára levonatkoztatni azokat amiket írtam, ezért írtam általánosságból a francia kocsikról.)
  • 0

#23
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Egy gond van: hogy belőlem a fanatikusság beszél! Tisztába vagyok ezekkel, hogy sok gond van velük, minden tönkre megy benne, de ez engem nem zavar!
A legutóbbi Autó-Motorban, a 207 SW Outdoor tesztjéről ezt írták:
"Vannak olyan autók, amelyeket csak a márkaembléma alapján lehet megkülönböztetni, olyan egyformák. Ez nem tartozik közéjük, bekötött szemmel felkiáltanék: Peugeot! Mindjárt egy kis csipkelődéssel kezdve ott vannak a francia márk apró megrögzöttségei: a világosban és sötétben jól, szürkületben szinte egyáltalán nme leolvasható fehér számlapos műszer, a relés fényváltó-kapcsoló, a kicsit lötyögős váltókar, valamint a kuplungpedál, amelynek visszahúzó rugója úgy van elhelyezve, hogy a pedál kinyomásakor bután hátranyomja a cipőorrot. Mindegyikkel lehet élni, én már úgy megszoktam őket, hogy szinte hiányolnám."
  • 0

#24
sárkánymester784

sárkánymester784

    Haladó

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 351 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Hódmezővásárhely
  • Érdeklődés:Minden ami magyar, és motor
Én már ezt megbeszéltem Szabó Norbival privátba happy.gif
jó amikor azt írtam h "bezúznám őket" akkor eléggé elkapott a hév, de persze minden autónak van hibája, én csak a saját észrevételemet tettem közzé, mert hát ugye erre volt kíváncsi a Topic megnyitója...
  • 0

#25
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
az új kécázhét HDi nagyon jó, volt szerencsém ülni egy ilyenben happy.gif jó kis autó 3-4 ezerig csöndesen visz, utána megszólal az oroszlán biggrin.gif kényelmesen húz, nincs vele semmi baj, a váltó is rövid úton jár.
  • 0

#26
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Melyik HDi volt benne? A kis 1.4-es? A váltó tetszett? Mert a pözsó nem csinál vmi jó váltót!
  • 0

#27
Daniels

Daniels

    Gumiszoba Szökevény

  • Veterán
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 7
  • 4772 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Viharsarok
asszem 1.4-es volt benne, de majd megkérdezem. Igen, tudom hogy nem csinál jót, de nekem tetszett, rövid uton jár(szerintem) és határozott.
  • 0

#28
bono92

bono92

    Azonosítatlan Gépíró

  • Törzstag
  • PipaPipaPipaPipaPipaPipaPipaPipa
  • 0
  • 2377 Hozzászólás
  • 0 köszönet
  • Offline
  • Neme:Férfi
  • Lakhely:Budapest
  • Érdeklődés:Sport: F1, Rally<br />Autók<br />Zene: House<br />Média
Felfrissítik a Peugeot 407-est



Márciusban múlt négy éve, hogy bemutatták a Peugeot középkategóriás modelljét, így eljött az ideje egy kisebb frissítésnek, amelynek kapcsán ismét fel lehet hívni a figyelmet a típusra.

Ez esetben egy pillanatig sem kérdéses, hogy az egész felújítás csak a marketingosztály nyomására jött létre, hiszen a Peugeot tervezői csupán apróságokon változtattak, az alapformát változatlanul hagyták, sőt, még a lökhárítókhoz sem nyúltak, pedig ez az első alkatrész, amelyet egy modellfrissítéskor cserélni szokás. A legnagyobb, szemmel látható változtatás a hűtőrács krómszínű, függőleges rácsrúdjainak felbukkanása, és a hátsó lámpák új színezésű burkolata.

Ha az egész frissítésnek van egyáltalán értelmes része, az a mortortérben keresendő. A Peugeot ugyanis a 407-esben vezeti be felújított kétliteres dízelmotorját, amely 136 helyett 140 lóerős, megfelel az Euro5 emissziós normának, a korábbi 5,9 helyett csak 5,6 liter gázolajat fogyaszt vegyes ciklusban, 100 kilométeren, és szén-dioxid-kibocsátása csupán 150 g/km. Ezen kívül egyes országokban, ahol a bioetanol-tartalmú üzemanyagok jelentős adókedvezménnyel vásárolhatók, a Peugeot a felújított 407-est már kétliteres, alkohollal és benzinnel egyaránt használható Bioflex motorral is kínálni kezdi.







  • 0




0 felhasználó olvassa ezt a témát.

0 felhasználó, 0 vendég, 0 anonim felhasználó